Gražios ir sveikos odos istorija, prasideda čia

„Ritualé Skin Stories“ – tai namai, skirti puoselėti ir kurti odos grožį. 2021 m. gegužės 2 d. duris atvėrėme kiekvienam – moteriai, vyrui, paaugliui ar profesionalui (kosmetologui ar gydytojui), kad kurtume teisingus, sveikos veido odos ritualus. Mes esame daugiau nei stilinga, graži parduotuvė.

Mūsų misija – sukurti aiškią, edukuojančią sistemą, kuri pagelbės nepasiklysti kosmetikos produktų, procedūrų ir informacinėje gausoje. Išmokys ir padės atrasti nuoseklius ritualus gražiai odai bei geriausiems rezultatams.

„Ritualé Skin Stories“ komanda nuolat organizuoja atstovaujamų prekinių ženklų mokymus bei seminarus, kad mūsų partneriai (kosmetologai, klinikų ar salonų atstovai) nuolat augtų ir tobulėtų, kad galutiniam klientui  galėtų pasiūlyti aukščiausio lygio paslaugas.

„Ritualé Skin Stories“ atstovauja Lietuvoje 3 kosmetikos prekinius ženklus.

Tai Vokietijoje įkurtas dermatologinės kosmetikos prekės ženklas, rinkoje tvirtai esantis jau net 38 metus – REVIDERM.

Taip pat amerikietiškas profesionalios kosmetikos ženklas, įkurtas įžymybių grožio terapeutės Ling Chan, Niujorke – LING NEW YORK.

Smart, safe, beauty“ – tai moto, visame pasaulyje žinomo prekinio ženklo PAULA‘S CHOICE, kurio produktai pagaminti Kanadoje.

„Ritualé Skin Stories“ galite ne tik įsigyti kosmetikos produktų, bet ir gauti veido odos konsultacijas. Siūlome individualius ir standartinius odos priežiūros planus bei aparatinę veido odos diagnostiką, kurie padės sukurti teisingą grožio rutiną, spręs odos problemas bei pagerins odos būklę. Tai puikus būdas sukurti individualų odos kosmetikos krepšelį be klaidų.

Lilija Baltramiejūnai

Lilija Baltramiejūnaitė

„Ritualé Skin Stories“ įkūrėja

Rituale kosmetologės

Prenumeruokite naujienlaiškį ir gaukite

10% nuolaidą
pirmam krepšeliui

Užsiprenumeravę naujienlaiškį pirmieji gausite informaciją apie mūsų naujienas, akcijas bei pasiūlymus.

Palaukite...

Dėkojame, kad užsiprenumeravote!

Įrašydami el. paštą sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys gali būti naudojami tiesioginės rinkodaros tikslais.